.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس جمهور تا پايان امسال به گلستان سفر مي‌كند

معاون اجرائي رئيس جمهور گفت: دكتر "محمود احمدي‌نژاد" رئيس جمهور كشورمان در دور دوم سفرهاي استاني خود، تا پايان سال جاري به استان گلستان سفر خواهد كرد.

دكتر " علي سعيدلو" روز پنجشنبه در گفت و گو يي در گرگان افزود: دور دوم سفرهاي رياست جمهوري تاكنون به سه استان كشور انجام شده و استانها نيز براساس يك برنامه‌ريزي خاص در اولويت سفر رياست جمهوري خواهند بود.

به گفته وي ، براي سفر در اين دور از استانها گزارش ميزان عملكرد و پيشرفت مصوبات دور اول را دريافت مي‌كنيم و سپس در خصوص پيشرفت و يا عدم پيشرفت با وزارتخانه مربوطه جلسه خواهيم داشت.

وي تصريح كرد: در همين راستا نيز تيم خبري از رسانه‌ها اعم از صدا و سيما، جرايد و خبرگزاري‌ها را به استانها مي‌فرستيم تا بازديدي از ميزان پيشرفت مصوبات دور اول داشته باشند و بدون دخالت ما گزارشهاي خود را به مردم ارائه نمايند و سپس دور دوم سفر به استان مربوطه شكل مي‌گيرد.

وي ادامه داد: البته وزيران دولت نهم نيز تاكنون در برخي مواقع لازم و حساس به استانهاي كشور مي‌روند تا مسائل را از نزديك بررسي كنند كه در اين راستا برخي وزيران نيز تاكنون بيش از ‪ ۷۰‬سفر به استانهاي مختلف داشته‌اند.

معاون اجرائي رئيس جمهوري افزود: تمامي وزيران و استانداران بايد گزارشهاي روزانه و يا هفتگي خود را به ما تحويل دهند تا مقدمات دور دوم سفرهاي استاني در هر استان انجام شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.